Teammitglieder

Update #6
vor 4 Jahren

Im Bild eingezeichnet sind die drei Wanderwege, welche wir zurückgelegt haben. In Gelb die erste Route von Levanto nach Monterosso, in Blau die zweite von Monterosso nach Vernazza und in Orange die letzte von Corniglia nach Manarola

Ältere Updates
Warum wir uns für Menschen auf der Flucht einsetzen
Sälü zämä!

Mir wandere 1 Wuche z'Dritt dür Cinque Terre und sammle drbi Gäud für Mönschä ir Not. "Mir" si d Delia, Luana und Lisanne.

Mir si im Vergliich zu de ärmere Lütt uf dere Wäut sehr privilegiert, und chöi uf Reise oder id Ferie gha. Aus chliises Zeiche vo üsere Wärtschetzig für d Läbenssituation ih dere mir üüs befinde, wei mir drum uf üsere Reis chli Gäud sammle für äbbä die Mönsche, wo sech so Sache nid chöi leischte.

Mir wärdä probiere so viu Updates und Föteli vo üsere Reis z teile wi möglech! ;)

Es wär mega kuul wenn du üsi Aktion mit ere chliine Spänd ungerstütze chönntsch :)

Ganz nachem Motto; "Jede Schritt u jede Rappe zeut!"

Merci viumau und ganz liebi Grüessli,
Delia, Luana & Lisanne

Menschen auf der Flucht

Ein Rucksack, eine Tragetasche. Nur gerade die Kleider am Leib. Millionen von Menschen sind auf der Flucht. In dieser Krise ist von uns alles gefragt: der Schutz der Menschen, ihrer Würde und ihres Überlebens. Überall.

Mehr lesen

Spenden erhalten 38

CHF 50
Anonymer Spender
vor 4 Jahren
CHF 150
Richard Scarry
vor 4 Jahren
CHF 10
Max Zulauf
vor 4 Jahren
CHF 30
Martin Auwärter
vor 4 Jahren
CHF 30
Carmela Oliva
vor 4 Jahren
CHF 20
Anouk Nadja Aebi
vor 4 Jahren
Der Einladungslink wurde in die Zwischenablage kopiert.